Ik werk nu bij de Albert Heijn en ik ben 16 jaar, ik wil misschien bij de Jumbo werken. Waar moet ik op letten bij deze keuze? BESCHRIJVING!

Bij de Albert Heijn vind ik persoonlijk dat ze heel slecht communiceren met elkaar. Zo moet je erheen fietsen om te weten wanneer je moet werken, bij de Jumbo sturen ze je netjes een w'appje. Bij de Albert Heijn moet alles snel met aannemen en zoek je het maar uit krijg je niks aan het begin, bij de Jumbo heb je een eigen shirt en krijg je een usb enzo heb je incheck/uitcheck dingentje. Een vriendin van me verdient bij de Jumbo meer dan mij, terwijl we alle 2 hetzelfde doen en dezelfde leeftijd hebben en dezelfde uren werken.

Dit zijn voor mij de punten waarom ik de overstap wil maken van de Albert Heijn naar de Jumbo. Bij de Albert Heijn heb ik ook al vaker gezeur gehad met de teamleiders dat speelt ook wel een rol.

Zijn er nog meer punten waar ik op moet letten? En wat zijn de grootste verschillen tussen de Albert Heijn en de Jumbo voor werknemers?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip: zorg dat je eerst aangenomen word en dan pas ontslag nemen bij de AH.

Het beste antwoord

Goed dat je om je heen kijkt. Ik had zelf vroeger ook hele slechte ervaringen met de Albert Heijn als werkgever.

In principe is het werk verder hetzelfde, je wordt alleen beter begeleidt bij Jumbo. Het gaat er wat persoonlijker, informeler aan toe. Als ik jou was, zou ik lekker langs Jumbo gaan, een sollicitatieformulier vragen en als je bent aangenomen, ontslag nemen bij de AH.