Wat verdiend een autodealer?

Het lijkt mij wel leuk om Autodealer bij Audi of BMW te worden. wat verdiend dit ongeveer? en wat zijn de eisen die je moet hebben (bijv. Leeftijd, Diploma's etc.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een dealer verdient ?! Maar een goede auto verkoper , vaak basis iets boven minimum loon en vaak een goede provisie bij goede verkoop resultaten . Een goede commerciële auto opleiding is de IVA in Zeist voor opleiding havo vwo ja daar komen de toppers van dan die mogelijk een eigen dealer schap , of een vestiging leiden . Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op dit moment verdienen dealers niet veel. De verkopen dalen fors, de handel is dood. Weet waar je aan begint.

Het beste antwoord

Dat hangt natuurlijk helemaal van af hoeveel auto's je verkoopt. Hoe meer je er verkoopt hoe meer jij verdient. Misschien is het handig om eerst je (middelbare) school af te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Dit lijkt meer op een reactie dan op een antwoord. Niet erg als je niet weet wat een autoverkoper bij BMW of Audi verdient, maar geef dan geen antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, en ik ben bezig met mijn laatste jaar, dus ik wil graag weten wat ik dan voor hogere school moet kiezen. snapje
ronron1212
11 jaar geleden
Rare reactie Mars217. Het is niet te zeggen wat een autodealer verdient. dat ligt er eerst aan of je dealer mag worden en wat je als bedrijf voor kosten hebt en of je ook een goed lopende garage hebt en of je een goed ondernemer bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit soort vragen zijn amper serieus te beantwoorden. Of dit antwoord op een "reactie" of een "antwoord" lijkt is niet zo interessant.