Mijn tijdelijke baan wordt vast. Ik had een maandelijkse toelage. Mag deze er nu afgehaald worden of blijf ik hier recht op houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij overgang van contract (nieuw contract dus) mogen voorwaardes aangepast worden.
Of je er dan nog voor tekent?
Vraag het je werkgever. (Of je "recht" op die toelage hebt hangt van de soort toelage af.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de - (zonder opmerking)
En de juiste antwoord is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je niet gemind althans niet bewust
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was ook gericht aan degene die het wel heeft gedaan Misslucky :)
Suc6 met je baan overigens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok thnx ik zie overigens in de app helemaal geen -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duimpje naar beneden... 1
Lig er niet wakker van hoor :)
Maar zou aardig zijn dat diegene het dan ook motiveert.
(Kan ik ook wat van leren.)
En dan op zijn minst een nuttig bijdrage aan jou vraag levert.

Andere antwoorden (1)

Je hebt in principe nergens "recht" op, behalve op het minimumloon. Daarnaast kunnen er bepaalde regelingen in de CAO van je bedrijfstak zijn opgenomen waar de werkgever zich aan moet houden. Verder mag er in een nieuw contract van alles opgenomen worden, het is immers een nieuw contract. Dus ja, het mag er waarschijnlijk afgehaald worden.