Wat doet een Huismeester?

Ik heb een vacature gezien waar zij op zoek zijn naar een huismeester. Maar wat doet een Huismeester?

Noem alle taken die een Huismeester heeft aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een huismeester heeft geen standaard taken, dat kan overal anders zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een huismeester is een veredeld synoniem van conciërge.

Antwoorden (2)

Dit kan variëren van: schoonmaakwerkzaamheden, onderhouds- en reparatiewerkzaamheden, bewoners informeren over de regels en normen in het complex, bewoners stimuleren de openbare ruimtes op te ruimen en schoonmaakprogramma’s met hun buren op te stellen, tot (laten) schoonspuiten van bestrating, galerijen, portieken enzovoort
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huismeester op de Hoge school Utrecht heeft taken als:

Tafels en stoelen verhuizen voor evenementen en tentamens.
Kleine reparaties.
Receptiewerkzaamheden.
Interne post rondbrengen.
Papier bijvullen bij kopieerapparaten.

Dat soort taken, maar het verschilt per locatie wat een huismeester doet.