Worden er meerdere mensen gebeld als vervanger als iemand zich ziek meldt?

Iemand mij dat op het moment dat jij wordt gebeld om als vervanger te komen er een hele boel worden gebeld. Ik dacht dat ze iemand bellen, en vervolgens de volgende en ga zo door tot ze iemand hebben. Nu wil ik weten of dat zo is. Op het moment dat ik wordt gebeld, worden er dan meerdere gebeld om te vragen of ze kunnen werken of een iemand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Verschilt, bij ons op het werk word er net zo lang gebeld tot er een vervanger is gevonden ;) soms dus maar 1 persoon ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan hoe groot het bedrijf is en hoeveel mensen er nodig zijn. Ik kan me niet voorstellen dat als je 1 vervanger nodig hebt dat dan een bedrijf meer dan 1 persoon mensen laat bellen.

Pas als er meer vervangers nodig zijn lijkt me dat handig want die 2 of meer bellers moeten constant contact hebben of ze al iemand gevonden hebben.

Het lijkt mij dus niet erg logisch dat er meer mensen tegelijk vervangers gaan bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Diegene gaat natuurlijk zoveel mogelijk mensen bellen totdat er iemand kan maar dat leek mij zo logisch dat dat de vraag niet kon zijn. Die persoon kan maar 1 persoon tegelijk bellen natuurlijk. Als het een bedrijf is met maar heel weinig vervangers die je KUNT bellen zijn ze natuurlijk al blij als ze er 1 kunnen bellen. Je belt toch net zolang tot je ALLE mensen van je lijstje hebt gehad OF totdat er één persoon kan?