wat kun je het beste aan doen in warme weer voor sollicitatie gesprek?

ik ben niet van plan om bloes en daarover een trui aan te doen, daar is het vandaag veelste warm voor. een T-shirt is volgens mij ook een beetje mis voor een sollicitatie gesprek. Wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nu maar 18 graden, dus je kunt gerust een net overhemd aantrekken. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een nette polo vind ik ook wel gepast.

Antwoorden (5)

een net blousje en misschien een rokje, en zo'n jasje, k ben de naam ff kwijt, zo'n jasje dat helemaal in de mode is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een blousje met korte mouwtjes kan ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was wel even vergeten om neer te zetten dat ik een man ben maar dat elivamu er van uit gaat dat ik een vrouw was dat is een beetje snel gezegd, maar blouse met korte mouwtjes gaat hem worden denk ik =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, faal, sorry :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een man draagt namelijk geen blouse maar een overhemd, dat is dus de reden dat men denkt dat je een vrouw bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt pelle, ik had dus ook eerst een "vrouwelijk" antwoord, las daarna deze reacties en heb het verwijderd en veranderd. ik ben dus niet de enige die blouse nog steeds als vrouwelijk kledingstuk kent... ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het maakt allemaal niet uit want ik ben gewoon aangenomen dankzij jullie tips Thanks!
Waar ga je naar solliciteren? Wat voor bedrijf is het? En ben je een man of een vrouw? Je hebt ook blouses met korte mouwen, iets minder formeel, maar met dit warme weer zullen ze vast begrip hebben. In combinatie met een gilet en pantalon wordt het al iets sjieker (misschien té?) Anders toch even doorbijten en in de auto andere kleding leggen die je gelijk aan kunt schieten als je klaar bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben een man, en ik ga solliciteren bij een elektronica Winkel zoals BBC, Media markt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan je best een blouse met korte mouwen aan en een nette broek, zullen ze vast niet erg vinden :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch vraag ik mij af waarom mijn antwoord een min krijgt. Een toelichting is dan wel op zijn plaats..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nog niet de mogelijkheid om plus of min te geven aan antwoorden. i.i.g. bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ om de min te compenseren
als je het hebt is een overhemd-blouse netjes en een goede broek, niet oude afgetrapte schoenen, maar mooie, schone en als het leren zijn: even poetsen !
een jasje/colbertje is wel netjes, maar misschien te warm, hoewel je kunt hem meteen uit doen, dat begrijpen ze wel met dit weer !

succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankzij jullie tips is het me keurig gelukt om aangenomen te worden. toppie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gefeliciteerd kadiro dat is top ! denk aan ons tegen de tijd dat je directeur wordt van dit tent !?!? :D wanneer ga je beginnen?
Een lichtgekleurde dunne lange broek, een nette bloes met korte mouwen, maar wel dichte schoenen. Dat ziet er dan keurig uit.
Amadea
11 jaar geleden
In welke outfit je naar je sollicitatiegesprek gaat hangt helemaal af van de job waar je op solliciteert! Ga je bij een sportschool, zwembad, hoveniersbedrijf of als bodyguard, reisleider/-ster in de wildernis van Zuid-Afrika, of als vrachtwagenchauffeur/-chauffeuse solliciteren, dan kan ik me voorstellen dat je niet snel aangenomen zult worden als je te formeel, te netjes, gekleed bent. Probeer reeds voordat je het sollicitatiegesprek hebt, (de) werknemers te observeren. Dan krijg je al een beetje een indruk. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ast36850: hij is al aangenomen, je bent te laat !