Ik ben licht autistisch en heb een vraag, van een klasgenoot had ik gehoord dat als je autisme hebt niet in het leger mag, is dat waar?Alvast bedankt!

Ik ben benieuwd of iemand met autisme in het leger mag of niet, daarom zet ik de vraag hier! ik hoop dat ik het antwoord krijg, en of hoe zwaar je autisme is ook mee speelt!

Toegevoegd na 58 seconden:
Vergeten : speelt ook mee welke vorm je hebt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Neen , helemaal niet .
Als jij een bewijs hebt van goed gedrag/Netheid/orde,...
Is dat allemaal dik in orde :)
Maak je dus niet druk.

-Veel succes in het leger !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar een wil is, is een weg, en die staat voor je open, zo te lezen! Veel succes gewenst!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het reageren, ik weet niet of ik in het leger wil maar als 2e keus zou het me wel leuk ( welja ) lijken.
En ik was hardstikke benieuwd of dat mag, dank u.

Andere antwoorden (1)

Je krijgt een medische keuring voordat je aangenomen wordt. Daar kan ook een psychiatrisch.psychologisch advies bij horen.