Ik heb mijn zoon betrapt op het onterecht bellen van carglass, nu mijn vraag; zijn hier eventuele consequenties aan verbonden?

Toegevoegd na 10 minuten:
De afspraak is niet bevestigd, hangen er dan nog evengoed consequenties aan vast?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan wat hij heeft gezegd?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij heeft gebeld tot aan het telefoon nr, dus kenteken en alles doorgegeven... daarna kreeg de medewerker argwaan en verbrak de verbinding...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doet hij dit als een geintje om iemand te treiteren? Ik denk dat de consequenties vooral voor je zoon zullen zijn en dat jij degene bent die de sancties moet opleggen. Zorg dat dit nooit meer gebeurt.

Antwoorden (3)

als hij een afspraak heeft gemaakt, en daardoor een medewerker van Carglass moet langskomen, dan ben ik bang dat het wel consequenties heeft.. aangezien ze dan tijd voor niks kwijt zijn..

Toegevoegd na 1 uur:
als de afspraak niet is bevestigd hangt er geen consequentie boven je hoofd, maar denk ook dat als je zoon te vaak dit soort fratsen uit haalt en je echt in nood zit Carglass je dan niet zo serieus meer neemt.. dus bel hun op of beter je zoon en laat hem zijn excuses aanbieden dan is er NIKS aan de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zeker weet dat de afspraak niet bevestigd is is er niets aan de hand en zijn er voor jou geen consequenties. Ga dit nog even goed na en bel ze en vraag of er geen afspraak is gepland voor de auto met het betreffende kenteken.

Er kunnen wel consequenties zijn voor jouw zoon maar dat is jou pakkiean. Vertel hem dat als hij zoiets weer doet hij het zelf gaat betalen al moet hij daar voor werken bij jou (als hij jong is) of bij een ander (krantenbaan).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je schrijft zelf dat men bij Carglass argwaan kreeg en zelf de verbinding heeft verbroken. Dan lijkt het mij evident dat voor hen de kous af is.
Indien je daaraan twijfelt dan bel je Carglass gewoon terug op en vraagt het na. Voor je het gesprek beëindigt geef je jouw zoon de opdracht om zich te verontschuldigen voor de overlast vanwege zijn bizarre daad.
Dat is het minste wat hij kan doen, toch?

Liefs, Succes en Big Smile van me