Hoort een vergoeding voor lenzen van werknemer uit sociaal fonds potje te komen?

In dit geval van Securitas beveiliging

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kun je daar een beperkte vergoeding voor krijgen. Contactlenzen kosten echter weinig.
Cryofiel
11 jaar geleden
Lenzen kosten net boven de 100 € per stuk.
jc54
11 jaar geleden
Ligt er helemaal aan welke lenzen je gebruikt, met speciale cilinder of niet etc. Mijn dochter heeft maandlenzen en betaalt €160,- per half jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou een werknemer zijn/haar lenzen vergoed
krijgen?????

Antwoorden (1)

Nee, hoogstens gedeeltelijk via de ziektenkosten verzekering. Een sociaalfondspotje is voor andere doelen; namelijk voor mensen die het ongewild maatschappelijk moeilijk hebben.