Aangenomen bij werkgever wat nu?

Hallo,

Ik woon op Aruba, en ben nu aangenomen bij een IT bedrijf uit Nederland. dat kantoor houdt op Aruba. nu zou ik voor een paar maanden naar Nederland moeten, om het een en ander te leren over het bedrijf. maar wie moet de onkosten betalen? zoals huisvesting, vervoer enz. Er is nu een mondelinge overeenkomst. er is toen afgesproken dat hun mijn werk vergunning nu gaan regelen, maar veder niet wat ik zou verdienen ect. Hoe kan ik dit nu et beste aan pakken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem contact op met personeelszaken of de persoon waar je deze mondelinge overeenkomst mee hebt afgesloten. Vraag wanneer jullie verder om de tafel gaan zitten voor contract te tekenen, je salarisafspraak en dan kun je ook de overige vragen stellen. Succes met je nieuwe job!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi geformuleerd

Andere antwoorden (1)

Bel of mail even hoe jullie het verser gaan oppakken. Er moet een firmeel arbeidsovereenkonst komen en je kunt proactief kijken wat jij al kunt doen. Help gewoon een handje, staat altijd goed.