Wat houdt C2SC in ?

Ik vermoed dat het een ontwerp standaard is. Men vraagt mensen met ervaring in C2SC ervaring, maar ik kan nergens vinden wat deze standaard in houdt. Is het mogelijk om dit in jip en janneke taal hier uit te leggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Kennelijk hoef jij dus niet te solliciteren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@bamibal, scherp... :o)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bamibal, ik ben alleen nieuwsgierig, geinteresseerd in nieuwe methoden en technieken.

Het beste antwoord

Het Command & Control Support Centre (C2SC, in één van de afkortingen waar de Landmacht patent op heeft) is een ICT-organisatie binnen de Koninklijke Landmacht.

Blijkbaar hebben zij hier een bepaalde manier van werken (een standaard) die jij moet gebruiken bij de functie waarvoor je solliciteert.