Ruimtevaartkunde, Rechten, geneeskunde,
eigenlijk bijna alles waar kunde achter staat.
maar een goed stel hersens komen hier ook bij van pas :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Een goed betaalde baan is de baan waarbij je kunt doen wat je echt leuk vind en er ook nog eens voor betaald krijgt. Dat kan niet iedereen zeggen, en dan zal het het langst aanvoelen alsof je een leuke baan hebt. Een 'snelle' opleiding is vooral 'snel' wanneer je het echt leuk vindt wat je doet. Dan kun je de motivatie vinden om door te gaan, met nieuwe ideeen te komen en op te vallen waardoor je de hoge beloning zou kunnen vinden die je op dit moment zoekt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor een goed betaalde baan hoef je niet perse een opleiding te volgen.
Hangt er wel vanaf wat jij goed vindt en waar je je prettig bij voelt.
Webcamsex schijnt goed te betalen, prostituee, gigolo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duurbetaalde banen zijn vaak banen met een lange opleiding en dat wil je dus ook niet (snelle opleiding).

De snelste weg naar een goedbetaalde baan is iets kunnen wat niemand anders kan of zorgen dat je zo snel mogelijk een bn'er wordt zoals Britt... dan kun je altijd nog bijverdienen in een reclamespotje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat NIET dat het een goede baan moest zijn maar een goed betaalde baan ;-)
Het is ook maar de vraag wat goed betaald is, dat is voor iedereen anders. Ik doe een 2 jarige deeltijd/bbl opleiding, dat houd in dan ik na 1 jaar studie een BBL werkplek moet hebben. Vanaf dat moment verdien ik al goed. na mijn studie evenveel of ietsjes meer.
Dan heb ik na 2 jaar een goed betaalde baan.
Ik vind 2 jaar kort, en ik vind al snel iets goed betaald :)

Het is maar net waar je standaarden liggen ;)