Wat is een goede boerderij-vacature-site?

Ik zie alleen maar sites waar 0 vacatures op staan of vacatures voor vrijwilligerswerk.

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trek je rubberlaarzen aan en ga langs bij boerderijen, vraag of ze werk voor je hebben, met zo'n aanpak heb je veel meer kans, weinig boeren die tijd hebben om te gaan internetten en vacatures te plaatsen.
Snuffel
11 jaar geleden
Zullen ze een jonge, blonde vrouw serieus nemen als ze dat doet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werk genoeg deze tijd van het jaar, zeker als je het land op wil.

Het beste antwoord

Een goede boerderij vacaturesite is er mijns inziens niet. Simpel, omdat de boeren in de zomer niet veel op internet zitten. Wel kan je uitzendbureaus die vlak bij boeren gevestigd zijn, via hun site benaderen.

Wat het beste werkt volgens mij: Ga gewoon de boer zelf bezoeken en vraag of hij werk heeft! En als hij dat niet heeft, vraag je of hij weet waar je dan het beste kan zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op sites worden óf vrijwilligers gevraagd óf mensen met een indicatie dagbesteding, dus dat lukte inderdaad niet op die manier!

een andere mogelijkheid is naar de dorpskroeg stappen, een kopje koffie of een lekkere pint nemen en de bezoekers (boeren?) en de kastelein aanspreken en vertellen wat je zoekt : werk...

nog een mogelijkheid: er zijn tegenwoordig 'boeren'-campings, dat wil zeggen een camping op een normaal functionerende boerderij!
je zou daar óf als campinggast kunnen 'meedraaien' of inderdaad vragen of ze, zoals iedere camping, 'zomerkrachten' nodig hebben?

in ieder geval : good luck !