daar worden cursussen in gegeven, en ik heb op internet wel vacatures gevonden.
herder worden is niet zo simpel, want je moet van alle markten thuis zijn.
werken met honden, praten met toeristen, de lichaamstaal van schapen kunnen lezen, op de hoogte zijn met ziektes, helpen bij het lammeren.
het is een prachtig en zeer veelzijdig beroep.
11 jaar geleden
Snuffel
11 jaar geleden
Zijn er vacatures voor of moet je zelf iets organiseren als je eenmaal de diploma hebt?
Snuffel
11 jaar geleden
Oh wacht, je schrijft net dat je vacatures hebt gezien.

Andere antwoorden (1)

door naar Marokko te verhuizen en op een schapenboerderij te gaan wonen...