Worden cafetariasystemen vooral in een bepaald type bedrijf gebruikt of wordt het door allerlei soorten bedrijven gebruikt?

Ik vraag mij af of cafetariasystemen vooral worden gebruikt in bijv. de sector overheid, of dat het in allerlei sectoren wordt gebruikt.
Synoniemen voor cafetariasystemen zijn bijv. arbeidsvoorwaarden a la carte of het cafetariaplan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Door allerlei soorten bedrijven, al heb ik het idee dat het de wat grotere bedrijven zijn (alle keuzes moeten immers ook worden geadministreerd en het moet ook werkbaar zijn.) De keuzemogelijkheden zijn ook bedrijfsafhankelijk. Zo ken ik een bedrijf waar iedereen die een vol jaar in dienst ieder jaar de keuze krijgt voorgelegd: 1/2 maandsalaris extra of een bepaald aantal verlofdagen extra.
Computoon