Morgen heb ik een intake gesprek voor administratief mdw, hoe kan ik me voorbereiden?

Ik weet dat ik een soort van opdracht moet maken maar ik heb totaal geen idee waar ik aan moet denken bij zoiets. Ook zullen ze vragen naar mijn motivatie, ik weet natuurlijk wel wat ik leuk vind aan de opleiding maar natuurlijk niet precies wat ik ervan kan verwachten en zo. Ik wil ontzettend graag aangenomen worden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Antwoorden (2)

Zoek op internet naar interview vragen. Op deze manier vindt je de meeste gestelde vragen. En waarschijnlijk vragen ze naar je motivatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jammer dat je niet van te voren hebt gevraagd naar de inhoud van de opdracht, dan hadden wij je wat doelgerichter kunnen helpen.
Les voor een eventuele volgende keer:-) Je mag altijd doorvragen.
Het staat juist goed en het doet dan overkomen dat je heel geïnteresseerd bent.
Laat vooral de nieuwe werkgever praten en vragen en geef eerlijke en oprechte antwoorden. Blijf bij jezelf en dan komt het allemaal wel goed!
Bekijk de vacature nog eens goed voordat je de deur uitstapt. Neem deze ook mee met je cv en motivatiebrief. Geef aan waarom deze functie jou aanspreekt. Haal voorbeelden erbij waaruit blijkt dat je al ervaring hebt of geef aan dat je bereid bent om nieuwe dingen te leren.
Vraag aan het einde van het gesprek of je even een indruk mag opdoen waar je mogelijk zou komen te zitten zodat je nieuwe collega's ook alvast kunnen kijken naar jou en jij naar hen:-)
Laat hun vertellen over hun ervaringen en laat weten dat je er erg naar uitkijkt om aan de slag te mogen gaan.

Ik heb een praktische site toegevoegd zodat je je een beetje kan voorbereiden.

Heel veel succes! Laat even weten of het is gelukt:-)