Kan ik nadat ik Informatica&Management heb gestudeerd op het HBO met Post-HBO 1 jaar Commerciele Economie studeren in Sportmarketing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi!
Ik zie geen enkele reden waarom niet?
Waarom niet? Omdat je niveau hoog genoeg is lijkt me om je aan te passen aan een diversiteit van uitdagingen en/of veranderingen in een eventuele "switch" namelijk.
Je enige beperking van iemand die het verder heeft geschopt dan menigeen is "lack of trust" in jezelf dat je onzeker zou kunnen maken. Wat je wilt, dat kun je binnen haalbare grenzen. Niet iedereen kan president worden, maar ook niet iedereen kan tuinieren. Leg jezelf geen belemmeringen op en vertrouw op je eigen kunnen. HBO heb je niet als kerstcadeau gekregen maar zelf je er naar toe gewerkt. Waarom zou je je tegen laten houden door onzekerheid als je van je zelf wéét dat je wellicht abrupt ineens een andere richting in wilt slaan? Gewoon doen, angst en onzekerheid zijn slechte raadgevers. Durf in het diepe te springen en degene die geen fouten maakt, maakt meestal niets. Neem hierbij ook in gedachten dat de grootste fout is om jezelf te beperken in je eigen visie op hoe je het graag wilt. Alleen JIJ kunt bepalen wat je wilt, ongeacht wat anderen "denken" wat goed voor je is. En ondergetekende heeft hier in de detachering genoeg mee te maken gehad... Tegen de stroom inzwemmen etc. Het benodigd heel veel dwarsliggers om 1 recht spoor te maken! Bedenk wat je wilt en volg jouw rails. Succes!