Vanaf je 15de mits je binnen werkt en dus geen bezorger bent. Werk er zelf al vanaf mn 15de.
Maar als ik jou was zou ik bellen of langsgaan en het vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vanaf 16, en het liefst in bezit van een scooter rijbewijs, ivm met het thuis bezorgen van eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag officieel pas weken als je 16 bent, er gelden natuurlijk wel regels enz. ik denk dat pizza bakken niet mag, aangezien het zwaar en risicovol werk is, en je moet denk ik over kennis beschikken. begin eerst eens met solliciteren en vraag naar de mogelijkheden, misschien kun je doorgroeien als je wat ouder bent enzo