Leuke vraag :D
Hoe zoek je mensen effectief die jou kunnen aanbevelen? Zijn er mensen die je kent? Zijn er bedrijven of goede bekenden die je kunnen aanbevelen? Het is een hijfes voor professionals. Schrijf een goede aanbeveling voor een oud collega en vraag of deze dit ook voor jou wil doen. Het werkt net als met alle andere social media, let wel dat als je gekke of rare foto's op de ene site zet, dit zomaar gevonden wordt door werkgevers ( wat officieel niet mag ) voordat je sowieso een sollicitatiegesprek ingaat.
Sta je op wee wee wee fotosite nummer 2 tijdens een "te vaag feestje" Hebben ze al een beeld gevormd voordat je je kunt presenteren. Succes!