Moet het uwv de kosten van omscholing vergoeden als je dat eerst zelfvoorgeschoten hebt en door een fout van het uwv er geen aanvraag is gedaan?

Iemand komt zonder werk te zitten en vraagt aan het uwv of hij omgeschoold kan worden. Het uwv blijft hier onduidelijk over en betrokkene volgt met goed gevolg een opleiding en vind een baan. Kan hij dan achteraf het uwv om vergoeding van de gemaakte kosten vragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt geen vergoeding krijgen van het UWV voor omscholing als dat niet met toestemming van het UWV is gedaan.