Wie weet hoeveel je bij makro verdient met nachtwerk?

Ik ben nu 18, ben aangenomen bij makro maar weet niet waar ikaan moet denken qua loon. Wie weet hoeveel je per uur verdient met nacht werk ( 18.00 - 2.00 uur )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja eigenlijk wel. Maar is van beide partijen niet over gesproken vandaar.,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ja zeg dat wel. Nu maar hopen dat het normaal is.

Antwoorden (1)

18:00 - 02:00 is maar gedeeltelijk nachtwerk. nachtwerk begint te tellen vanaf 22:00 tot 06:00.
Maar als je aangenomen bent kunnen ze dat bij de Makro toch wel vertellen.