hoeveel ( bij )banen mag een persoon van 18 maximaal hebben?

ik ben benieuwd hoeveel banen ieder persoon mag hebben ,want ik hoorde dat je maximaal 2 mag hebben is dat waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (2)

volgens mij mag je meerdere banen hebben, zolang je maar belasting betaald over elke baan, maare echt handig is het niet om meerdere banen te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar slaat dat nu weer op? Ik heb drie betaalde banen en een grote vrijwilligersbaan en ik vind de afwisseling heerlijk. Hoezo niet handig? Wat maakt dat uit?
Van wie bedoel je precies !?

zelf heb ik ook meerdere banen waar ik gewoon belasting over betaal, je kan echter alleen bij 1 bedrijf loonheffingskorting krijgen en zodra je dit bij een ander bedrijf instelt gaat het bij het vorige bedrijf er automatisch weer uit.

Het ligt voor de belastingdienst, DUO, of andere uitkeringsinstanties niet aan de hoeveelheid banen die je hebt dan wel aan het maximale inkomen per jaar dat je verdiend. (DIT IS PER INSTANTIE VERSCHILLEND)

Mocht je ergens een vaste baan hebben dan kan het zijn dat je toestemming moet vragen om een andere baan erbij te nemen (ivm concurrentie bijvoorbeeld)

Ik hoop dat je antwoord ertussen zit.

Saludos,