hoe meer je er koopt hoe hoger de korting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder transportkosten; snellere levering omdat de vrachtwagen sneller vol is. Korting vanwege verzekerde afname.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okey dit snap ik maar ik bedoel meer in de vorm van, wat wij dan voor voordeel bieden aan bedrijven die alles via ons kopen, heb al voordelen in de vorm van: 1 contactpersoon, het scheelt veel tijd met bestellen, u krijgt maar 1 factuur. Maar wil eigenlijk meer voordelen hebben.
Andere voordelen zouden kunnen zijn:

- minder administratiekosten. Het scheelt of je 1 of 10 facturen moet verwerken. Bij 10 facture is de kans groter dat er iets mis gaat met bijvoorbeeld een betaling. Scheelt een hoop tijd, energie en geld als alles in een keer goed gaat.
- Goede relatie leverancier en koper. Omdat je alles bij 1 leverancier koopt, zal er een betere relatie ontstaan. Zo kun je meer voor elkaar krijgen bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en eventueel ook nog een constante kwaliteit. producten van verschillende leveranciers zouden kunnen verschillen in kwaliteit.
Je zou je klanten iets bijzonders kunnen bieden als ze alles bij jou bestellen. Bijvoorbeeld bij een bepaalde afname goederen met hun eigen logo of een bijzonder netwerk waar ze deel van uitmaken en waarbij je jouw klanten die iets voor elkaar kunnen betekenen weer bij elkaar brengt.

Zoek vooral uit waar jouw klanten behoefte aan hebben en kijk of je ze dat kunt bieden.

Je kunt wellicht ook een co-creatie met ze aangaan, waarbij jullie samen met jullie eigen inbreng een heel mooi nieuw product of nieuwe dienst ontwikkelen waar jullie bieden wijzer van worden.

Zoek het vooral in het creatieve, de algemene zaken leveren veel leveranciers al.