Wat is het goedkoopste werk wat je zelf kan beginnen / oprichten?

Tegenwoordig is alles veel te duur bijvoorbeeld om een webwinkel op te richten of een pretpark zelf runnen. Maar wat is nu het goedkoopste wat je kan doen wat echt helemaal van je zelf is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

een hondenuitlaatservice beginnen, kost je een T-shirt/trui, kan je ook een oude voor nemen die je bedrukt/inkleurt en een beetje papier en printerinkt om folders (niet helemaal het goede woord, maar ik kan er even niet op komen) te maken. via mobiele telefoon laten inschrijven. halsband en riem nemen de baasjes toch mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flyers?
In ieder geval een plusje. =)
jodyenboyke
12 jaar geleden
Voor een hondenuitlaatservice heb je wel kennis/opleiding nodig en veilig vervoer voor honden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de honden in de buurt kunt uitlaten heb je geen vervoer nodig maar dan heb je het probleem dat je gebied te klein is om honden te werven.

Andere antwoorden (6)

het goedkoopste is iets waarvoor geen of nauwelijks investering voor nodig is. iets in de dienstverlening? dit kan je vanuit huis doen en vaak heb je niet meer dan een computer nodig.
ook werken met je handen kan zonder al te veel investeringen worden gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een webwinkel beginnen hoeft helemaal niets te kosten als je je spullen zelf maakt.

Het allergoedkoopste om werk te beginnen
is dingen zelf maken.

Dan kun je vrij simpel en zonder kosten een blog beginnen, maar er zijn ook genoeg sites waar je gratis en voor niks een webwinkel kan starten.

Zoals deze:
http://riccreaties.marktplaza.nl

of deze:
http://www.metdehand.nl/winkel/riccreaties/index.html

Als je niet zo handig bent om dingen zelf te maken,
dan kun je gaan struinen op rommelmarkten of
tweedehandswinkels of kringloopwinkels om leuke dingen goedkoop te kopen en die dan door te verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De onderdelen om dingen zelf te maken, moet je ook aanschaffen. En dus kost het toch geld.
Het goedkoopste werk is iets wat je zelf kunt, en waar je niet afhankelijk bent van anderen.

Bijvoorbeeld programmeren, jij maakt iets uit het niets, anderen hebben jouw nodig, jij hebt niets of niemand nodig (je hoeft geen onderdelen of wat dan ook aan te schaffen). Het enige wat je nodig hebt is een pc waar je op kunt programmeren, maar die heb je al, anders zat je niet op i-net.

Gewoon iets waar je goed in bent, daar kun je het beste een bedrijf in beginnen. (moet je alleen nog even nagaan of er vraag is naar jouw dienst)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een strijkservice?
je haalt de strijk bij de mensen op en brengt het gestreken weer terug.
lijkt me zeker in een stad (waar veel mensen bij elkaar wonen en druk zijn met hun werk) best rendabel en je hebt er niet zoveel voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de kringloopwinkel (voor een paar cent soms ) meubels kopen en opknappen. Vervolgens op M.P verkopen met enige tot zeer veel winst.
Kosten: aanschaf meubel
Schuurpapier
Verf
Evt stof en meubelschuim.

Dit hoeft allemaal niet veel te kosten, maar je moet wel een beetje handig zijn.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een webshop dmv affiliate marketing of dropshipping