Hoe kan ik zo snel mogelijk aan een studentenjob geraken?

Ik ben al 15 en zou graag beginnen met een baantje. Een vakantiejob is ook goed. Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Mij zus had haar ingeschreven in een bureau en heeft nooit iets gehoord dus zo ga ik het niet doen. Een andere mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dames beroep, of voor heren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dames
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In België
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt een grote kans als je bedrijven bij je in de buurt opbelt en vraagt of ze nog iemand kunnen gebruiken voor de schoonmaak. Bijvoorbeeld, kantoor ruimte of kleedlokalen. Ook kun je een brief typen en opsturen naar een bedrijf die je leuk vind. Maar nog beter is; even op internet kijken of er bedrijven in je buurt zijn waar je misschien wel zou willen werken, en dan persoonlijk een bezoekje brengen op je fiets. (dit laat zien dat je gemotiveerd bent, en zij zien meteen wat ze in huis halen) Je hebt dan ook meteen antwoord. Mijn ex (ook een belg toevallig) deed op die leeftijd poetsen bij een vakantie park. Ze poesten daar vakantie huisjes en dat verdiende niet slecht. Zij stond ook lang ingeschreven bij een intrum bureau, en dan kun je idd beter zelf op zoek gaan :p Succes!!

Het beste antwoord

Naar de supermarkt en vragen of je een sollicitatieformulier kunt invullen. Vragen aan leeftijdgenoten wat ze doen en hoe ze daar aan gekomen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

www.netwerkvsp.nl kan je kijken of ze lopers in jouw wijk zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag aan vrienden of zij werk hebben, en of ze jouw binnen kunnen loodsen waar zij werken.

ik heb kleine krantenbaantjes gehad, maar dat vond ik niks.

ik ben toen maar bij AH gaan solliciteren, ik zag bij hen op internet dat ze mensen zochten bij een vestiging in de buurt, maar bij AH zoeken ze altijd wel mensen, bij elke vestiging.

veel mensen zeggen dat de werkdruk heel hoog is bij albert heijn, maar dat valt echt mee, als je gewoon actief werkt ben je makkelijk voor tijd klaar, ik ben meestal al een uur voor mijn tijd klaar.

ben wel blij dat ik uiteindelijk voor AH heb gekozen, leuke sfeer met collega's en teamleiders en het verdient beter dan andere winkels, toen ik 15 was verdiende ik 4.08 euro per uur en er kwam nog een bonuskaart bij, als mijn ouders ook bij AH kochten kreeg ik 75 euro per kwartaal.

gewoon gaan solliciteren, niet bang zijn maar probeer zo snel mogelijk in persoonlijk contact te komen, eerst moet je een sollicitatieformulier bij de counter ophalen, hoor je na een week niks, ga dan een keer langs bij de service counter, laat zien dat je gemotiveerd bent, dan nemen ze je meestal wel aan.

als je bij AH solliciteren zorg dan wel dat je niet bij een franchise winkel zit, maar bij eentje die van AH zelf is, bij franchise verdien je minder en je hebt daar geen bonus kaart.

veel succes