een informeel bedrijf gaat wat soepeler om met de regels.
het zou kunnen zijn dat mensen elkaar, ongeacht rangen en standen, met de voornaam aanspreken.
bij een informeel bedrijf is de kledingcode niet zo strikt.
verder is er vaker een open structuur, je kan bijvoorbeeld wat makkelijker je baas direct aanspreken, ipv dat dat via allemaal strikte lijnen moet lopen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is een bepaalde afdeling van een (groot) bedrijf. Duidelijker kan ik het helaas niet voor je maken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
o weer wat nieuws