2000 bruto salaris voor 40 urige werkweek, voor 24e is dat redelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er toch sterk aan wat voor werk.
Ritsuka
12 jaar geleden
klinkt wel aardig hoor, maar ligt aan je baan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha ja dat is ook zo. maar het gaat om een functie als assistent store manager. volgens mij is het wel een prima salaris :)
burgos
12 jaar geleden
harstikke redelijk, vooral in deze tijd.
Je ben een bofkont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima salaris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn er nog vacatures ??? :p
ItisILeClerc
12 jaar geleden
€2000 per week is best te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoelde natuurlijk een maandsalaris ;) hahah

Het beste antwoord

Het ligt aan je werk, je ervaring, je functie en nog veel meer.... Je kan een salarischeck doen op:

http://www.loonwijzer.nl/home/salarischeck

Ervan uitgaande dat je een starter bent met HBO heb je een prima bod!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

En niet geheel onbelangrijk is....,vakantie geld?,bonus?auto van de zaak? Prestatietoeslag?13e mnd,veel aspecten tellen mee.maar het klinkt zeker niet slecht.