Dat is bijna te veel om op te noemen. Prima studie dus, en goede toekomstmogelijkheden.

2 citaten van de site in onderstaande link:
"Handelsingenieur is een unieke opleiding die enkel in België wordt aangeboden"

Dit zijn de mogelijkheden na de opleiding:
"Systeemontwerper, marketingmanager, personeelsdirecteur, productieplanner, projectmanager, salesmanager, beursspecialist, beleggingsadviseur, accountant, fiscalist, bedrijfsrevisor, ondernemer, consultant, financieel analist en bankdirecteur."

Als je in Nederland "handelsingenieur" wilt worden, dan moet je het zoeken in de richting van economische wetenschappen.

http://www.kuleuven.be/toekomstigestudenten/studieaanbod/masters/opleidingen/handelsingenieur.htm

De site geeft heel veel informatie, en je kunt er ook een informatiepakket aanvragen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie niet hoe een personeelsdirecteur of een accountant een ingenieurs-titel kunnen hebben...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk maak je een denkfoutje. Een handelsingenieur kan personeelsdirecteur of accountant zijn, maar dat houdt niet in dat een personeelsdirecteur of accountant dan ook een ingenieurstitel moet hebben. Een violist is een musicus, maar een musicus hoeft geen violist te zijn.