waar kan ik mijn cv/sollicitatie brief GRATIS laten na kijken door 'professionals' dus niet door me mams, vriend of docent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Ivana
12 jaar geleden
http://www.papierispasse.nl/
Op deze site vind je bij haar BLOGs erg veel goede tips voor correct schrijven. Trouwens haar hele site is leuk om te bekijken. Ik heb les van haar gehad. Echt geweldig.

Het beste antwoord

Professional & gratis == niet dus.
Zonder geld zul het het met amateurs moeten doen, dat is nou precies het verschil tussen een professional & een amateur. Dat betekend niet dat het per definitie slecht[er] is overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is waar, maar dacht wellicht heeft iemand een tip :p maar weet jij toevallig een site of iets? wat betaalbaar is,en niet meteen 100euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het zelf altijd via elance.com
Daar vind je veel freelancers die het voor redelijke prijzen kunnen & doen. Denk aan tussen de 50 en 100 euro.

Andere antwoorden (3)

Informeer eens bij Werk.nl Zij zijn daar in gespecialiseerd en het lijkt mij dat ze dat wel gratis voor jou willen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gratis laten nakijken van een sollicitatiebrief en/of CV wordt vrijwel nergens aangeboden.

Je kunt met behulp van spellingscontrole je brief zelf controleren, je kunt anderen vragen om te kijken naar jouw brief en dan vooral suggesties en tips te geven in de zinsopbouw. Er zijn op internet diverse websites te vinden die (gratis) tips geven omtrent het schrijven van een sollicatiebrief. Ik heb ze bij bronnen bijgevoegd voor je.

Vraag jezelf eens af welke financiële investering voor jou acceptabel is om jouw brief te laten controleren door een professional. Zo'n investering kan een enorm verschil uitmaken in jouw toekomst, dus in plaats van te focussen op het vinden van gratis hulp kun je ook gericht zoeken naar betaalde hulp.

Succes ermee.

Groetjes
Karen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je lid bent van een vakbond zou je het hun eens kunnen vragen.
Meestal vind ik de hulp van een goede vriend / vriendin / kennis net zo goed.
Laat je brief in ieder geval door iemand anders lezen; meestal haalt zij of hij er altijd wel een fout oia uit.