Welke onderdelen mogen niet missen in een goed wervingsprofiel?

Welke onderdelen vindt u onmisbaar in een goed selectie profiel?
Zijn hier bepaalde standaarden voor? Of links die ik niet ken?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Een niet zo eenvoudige vraag om zo even te beantwoorden.

Het is geheel afhankelijk van de functie die je open hebt staan.
De meest voorkomende en blijvend beste opzet is:

- Algemeen stukje van het bedrijf: Wie zijn we, wat doen we etc.
- Dan de titel van de vacature. Vergeet hier niet M/V achter te zetten en eventueel het aantal FTE.
- Dan de functie opschrijving: Hoofdtaken, subtaken, aan wie legt hij/zij verantwoording af, instelling etc. etc.
- Vervolgens welk profiel je zoekt: Opleiding, ervaring, competenties, etc.etc.
- Wat heb je te bieden: Hoeveel uur, salaris, bonus, adv, etc. etc.
- En je sluit af met een naam van een medewerker waar men meer informatie kan krijgen en waar de sollicitatie naar toe moet. Zet hierbij de keuze per e-mail, per post of beide.

Wat verder belangrijk is is om je te verdienen in de zogenaamde sollicitatiecode. Hier staan zeer bruikbare tips over wat wel en niet mag en hoe bepaalde zaken te laten lopen.
Je moest eens weten hoeveel bedrijven op dat gebied de plank misslaan.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kort antwoord: "Competenties"