Welke schoolvakken moeten allemaal op je cv komen te staan?

zijn dit alleen de examenvakken, alleen de vakken waar je een echt schriftelijk centraal examen in doet, of alle vakken die 'voldoende' moeten zijn op je eindlijst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk gewoon alle vakken die je op je diploma staan, maar volgens mij kun je ook je profiel erop zetten ( als je dat hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag in de reacties dat je een cv moet schrijven voor je vervolgopleiding (apart, nog nooit over gehoord). In dat geval is het handig om alle vakken erop te zetten, zodat de vervolgopleiding precies weet welke vakken je hebt gehad.

Als je een cv maakt voor bedrijven, dan is het niet nodig om je vakken erop te zetten, je profielkeuze is vaak dan al goed genoeg.