hoe word je een sucsses volle rapper?

Rappen kan ik al, teksten dat gaat nog moeilijk. Beats heb ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Je moet je er in verdiepen, heel veel oefenen, lessen nemen, connecties leggen en ontdekt worden. Tegenwoordig kun je in diverse tvprogramma`s je talent laten zien.

In de link vind je een soort cursus 'hoe word ik rapper'. Misschien kun je daar nog meer tips vinden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan bijvoorbeeld een eigen 'sound' hebben zoals t-pain of lil wayne die succesvol zijn terwijl ze eigenlijk matig rappen.
Teksten schrijven is essentieel als je rapt. maak een tekst over je leven. zo beginnen de meeste rappers namelijk. Je moet ook zorgen dat je niet uit de maat gaat rappen want als je dat doet dan kan je je rapcarrière wel vaarwel zeggen! succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik moet zeggen dat ik echt geen fan ben van autotuned t-pain of slow rap van lil wayne. Ik zeg het alleen maar ff bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral doorgaan met oefenen, creatief zijn met woorden en dat hele kleine beetje 'melodie' komt er tussen neus en lippen bijna vanzelf wel bij. Oefenen, oefenen en nog meer oefenen is de kernboodschap.

Overigens denk ik dat de best rappers worden geboren en niet gemaakt. Als je het tegendeel weet te bewijzen ben je een kei en bereik je meer dan je huidige goel. Word je nog beroemd ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je filmpjes op YouTube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Street credebility opbouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lessen volgen en informatie op internet zoeken over rappen, hoe je het beste kan leren rappen en hoe je goede teksten schrijft voor je rap. Je kan ook jezelf inschrijven voor een casting of filmpjes op internet zetten.