Als 13-, 14- en 15-jarige verdien je € 3,12 bruto (ong. € 4,12 netto).

Verder hangt het af van je leeftijd, hoe ouder je wordt, hoe meer je verdient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe oud je bent.
Meeste Albert Heijn winkels nemen vanaf 16 jaar aan, maar 15 jarige zijn ook welkom (daar niet van). Naarmate je ouder wordt, verdien je ook meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk het minimumloon.

http://www.minimum-jeugdloon.nl/minimum-jeugdloon-2012/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een contract tot en met 12 uur per week, zitten ADV, vakantiegeld, vakantiedagen én winstuitkering bij je salaris. Je verdient dan bruto per uur:

tot en met 15 jaar € 4,08
16 jaar € 4,71
17 jaar € 5,37
18 jaar € 6,08
19 jaar € 7,10
20 jaar € 8,27
21 jaar € 9,63
22 jaar € 11,17
23 jaar en ouder € 13,03
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wat je gaat doen bij albert heijn. In de winkel zie je bij de andere antwoorden wat je verdient, waarschijnlijk het minimumloon. Maar als je bij de groothandel gaat werken van albert heijn, verdien je weer wat meer. Ze hebben daar 3 ploegen dienst, dus daar krijg je een extra vergoeding voor. Heel vaak moet je dan op vrijdagavond en zaterdags werken. En daar krijg je ook weer toeslagen voor.