ik wil graag proftenniser worden ! wat mooet ik daar voor doen??

Ik ben nu al 15 jaar en tennis al vanf me 8e maar ben op me 13e gestopt tot nu en ben gaan voetballen maar ik wil weer beginnen en het bereiken. Enkele goeie tips??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

HEEL VEEL tennissen. Met zo veel mogelijk betere tegenstanders tennnissen. Competities spelen. Competities winnen en dan zorgen dat je media aandacht krijgt om sponsoren te winnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je jezelf moet afvragen: wat moet ik er voor laten?! Je hebt een paar dingen nodig:
1. Talent (dat heb je of heb je niet)
2. Doorzettingsvermogen (heb je er alles voor over?)
3. Een goede tennisschool en coach(Valkenswaard!)
4. Geluk (dat kun je deels afdwingen door bovenstaande 3)

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel toernooien en competities spelen zodat je snel een hoge nationale ranking hebt. Daarnaast uiteraard veel trainen, gezond eten en je zult er sowieso dingen voor moeten laten...