biedt Grieks-Wiskunde,Grieks-Latijn of moderne talen-wiskunde statisch gezien de beste kans op een job in de medische rechtensector of de oncologie?

welke van bovenvermelde richtingen biedt de hoogste kans(statisch gezien) op een job in de medische rechten of oncologie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoezo geen latijn-wiskunde combinatie?
Latijn voor de medische terminologie en wiskunde voor het geheel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Latijn-Wiskunde of Latijn-Grieks is de beste opleiding voor de medische sector. Of zelfs voor alle sectoren.
Ik heb eerstgenoemde gedaan om elektrotechnicus te worden. En daar ben ik nog alle dagen blij om.