Inspecteur is een schaal 9 functie. Dat betekend dus dat een inspecteur, afhankelijk van zijn dienstjaren, vorige functies etc, tussen de 2.150 euro bruto en 3,659 euro bruto verdient op basis van 36 uur.

Dat is dus tussen de 119,44 euro bruto en 203,78 euro bruto per dag, exclusief onregelmatigheid en andere toeslagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt twee type inspecteursfuncties; de schaal 9 en de schaal 10 functies. In welke schaal iemand als inspecteur terecht komt is oa afhankelijk van zijn taken.

De bruto bedragen behorend bij de schalen:
Salarisschaal 9 € 2.209 - € 3.659

Salarisschaal 10 € 2.471 - € 3.987

Dit is exclusief onregelmatigheidstoeslag en verschuivingstoeslagen.

De meeste inspecteurs werken relatief weinig in de onregelmatigheid. Dus van die toeslag moeten ze het niet hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de politie krijgt men verder aan het einde van het jaar een 13e maand uitgekeerd en uiteraard ook de normale vakantietoeslag.
AlphaLimaSierra