Als je als werknemer voor de opslagtermijn afgelopen is vertrekt, wat zijn dan de gevolgen?

Valt, in samenspraak met de werkgever, af te wijken van een opzegtermijn en deze korter te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar het juridische loket voor de juiste informatie ipv shoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovendien is het gratis...juppie..

Antwoorden (2)

In samenspraak kan er van alles mogelijk zijn. Redelijkheid, open, eerlijk en begrip voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In samenspraak wél. Is die er niet ben je de klos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op wat voor manier?