Heb je na een bepaalde tijd recht op een ' uren' contract?

Ik heb afgelopen september, na 2 half jaar contracten, een contract voor onbepaalde tijd gekregen.
Ik werk al ruim een jaar 15 uur per week, heb ik op een gegeven moment ook recht op een contract voor 15 uur

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor de duidelijkheid ik heb een vast contract voor 0 uur, maar ik zou graag een contract voor 15 of 10 uur willen zodat, als er minder werk zou zijn ik toch recht heb op 10 uur werk in de week

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
ronron1212
12 jaar geleden
onbepaalde tijd is een vast contract

Het beste antwoord

Zoals ik het in de bron lees heb je bij tekenen van je 4e contract recht op een vast contract voor 15uur, aangezien je dat de laatste 3 maanden van je laatste tijdelijke contract gemiddeld hebt gewerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een contract voor onbepaalde tijd wil zeggen een vast contract en dat kan ook 15 uur per week zijn/blijven. Gefeliciteerd btw in deze tijd...