Wat vragen ze bij een sollicitatie gesprek van de post ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het belangrijkste is dat je kunt lezen en schrijven. Tegenwoordig isook erg belangrijk dat je flexibel bent om te werken. Ik begrijp dat je de post de ene dag om 11 uur 'smorgens krijgt en de volgende dag om 7 uur 'savonds. Verder zo jong mogelijk, zodat je minimum loon zo laag mogelijk is.

Het beste antwoord

Ik denk dat je ook kan rekenen op een aantal "standaardvragen" zoals: Waarom wil je hier werken? Wat zijn je goede en minder goede punten? Hoeveel wil je verdienen (is een moeilijke, doe vooraf wat research over wat gebruikelijk is!), .. Vooral spontaan en vriendelijk zijn, dan lukt het vanzelf wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Netwerkvsp???

Hoe je van plan bent het rond te gaan brengen

Hoe vaak je kan en op welke dagen

Voor de rest moest ik een simpel getallenoefeningetje doen. bijv 1 3 5 6 7 9 en dan moet je bijv zeggen welk getal past er niet.
Getallen uitspreken.

en voor de rest vertelt hij/zij wat de bedoeling is en het hoe en wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en 6 past uiteraard niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee geen vsp het is van postNL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zal het waarschijnlijk wat professioneler van aard zijn, maar dat weet ik niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel zullen ze niet vragen. Ze zijn al lang blij als ze weer iemand kunnen strikken. Het is namelijk best zwaar werk tegen het absolute minimumloon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ook nu nog eens in de kou