Ik moet over een half jaar stage lopen in een bedrijf maar ik weet nog niet wat ik wil worden?

Ik ben goed in Nederlands, Wiskunde en ICT.
Ik kan heel snel hoofdreken maar niet met formules enz.
Ik schiet snel op met mensen en ben altijd heel rustig.
Ik doe nu kader3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Stage lopen hoeft niet bij een bedrijf waar je later zou willen werken. Dus het maakt niet uit dat je niet weet wat je wil worden.
Zoek een bedrijf uit wat je leuk lijkt en doe ervaring op,.daar is een stage voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedenk eens wat voor sector je leuk vind. Heb je iets met auto's? Vraag dan of je op de werkplaatsreceptie van een autobedrijf mag werken. Als je iets doet wat je leuk vind, of wat dicht bij jouw interesse's ligt, dan is het ook een stuk fijner werken, en leer je ook makkelijker.