Hoe noem je je CV?

Ik ben bezig met diverse sollicitaties maar wil ook mijn CV online zetten. Op verschillende internetsites zoals Monsterboard en Vacaturebank.nl kan je je CV uploaden maar moet je hem ook een naam geven. Wat moet je hier invullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Ik vind overal dit: curriculum vitae wat betekent levensloop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Mijn CV'

'CV'

Genoeg mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
curriculum vitae of werkervaring.

Toegevoegd na 24 seconden:
curriculum vitae moet met een hoofdletter C en hoofdletter V.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou daar zelf invullen 'CV van (je naam)'
Zo is het gelijk duidelijk dat die van jou is.