bij het geografisch klassement,kan iemand alsblieft een voorbeeld geven van vertegenwoordigers?

ik snap niet hoe ik het geografisch klassement kan gebruiken voor de vertegenwoordigers
zou iemand me kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Geografie heeft te maken met de plaats waar je vandaan komt. Een geografisch klassement zal dan dus wel te maken hebben met een indeling in landen, streken, gemeenten o.i.d. Dus je kiest de beste van een bepaalde streek als vertegenwoordiger, of je laat een bepaalde streek vertegenwoordigen door een persoon.

Maar ik begrijp niet precies wat dit met carrière en werk te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet precies klassement bij welk categorie hoort