als je post voorbereider bent en je bent 21 jaar/werkt doordeweeks verdien je boven of onder het minimumloon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je "wit" werkt verdien je nooit minder dan het minimumloon. Vandaar dat het ook minimumloon heet.

Hoeveel je exact verdient durf ik niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke leeftijd heeft zijn eigen minimum loon. Het maakt niet uit hoe oud je bent, je moet sowieso het minimumloon beuren wat bij jouw leeftijd en C.A.O. hoort. Meer mag natuurlijk wel, maar minder niet.