Welke kleding kan ik het beste dragen als ik een sollicitatie gesprek heb in een kleine gitaarwinkel voor een administratie vacature?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er ook aan of je een man of een vrouw bent. Blijkt nu niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede tip!

Het beste antwoord

Kijk eerst eens hoe de mensen die er al werken er uit zien. Daar kun je je kleding op aanpassen. Een beetje casual en niet al te extreme kleuren en motiefjes. Ze zullen geen kokerrokjes , parfumwalmen en hoge hakken verwachten. Verder is het slim als je er schoon en fris en verzorgd uit ziet. Nagels netjes, haar glanzend en geen gekreukte kleding. Het is wel goed dat je je lekker voelt in de kleding die je aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een nette spijkerbroek en een overhemd, een heel pak hoeft niet.