Wie is de bestuursvoorzitter van Maersk USA?

Ik moet dit weten voor een schoolproject. Ik weet alleen niet hoe ze dat daar noemen? Weet iemand wie dat is?
Alvast bedankt voor je antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Maersk USA staat geregistreerd als; Maersk Line Ltd (Limited). Bestuursvoorzitter is: John F. Reinhart.

http://www.maersklinelimited.com/AboutUs/bios.php?st=sid5

Toegevoegd na 2 minuten:
Pardon, John F. Reinhart is CEO. De bestuursvoorziiter is:

Admiral Harold Gehman, Jr., U.S. Navy (Ret) - Chairman

Toegevoegd na 11 minuten:
Bestuursvoorzitter = Chairman of the Board Of Directors.
(vergelijkbaar met: Raad van Commissarissen, erebaantje)

CEO is de baas van het dagelijks bestuur, hij leidt het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, eigenlijk bedoel ik de ceo van Maersk drilling. Het project gaat over olie etc. Het enige wat ik weet is dat die persoon van Nederlandse afkomst is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ceo bedoel ik idd, maar ik moet de ceo van maersk drilling weten, dat is een afdeling van het gehele bedrijf. Dit staat niet op de bedrijfssite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, je moet wel je vraag goed stellen. Maersk USA Drilling bestaat niet. Als dat al zo was, is het zeer onwaarschijnlijk dat deze een aparte bestuursvoorzitter heeft. Lijkt mij meer een "Operating Division". Sterkte, maar ik haak af!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een afdeling VAN het GEHELE bedrijf?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
http://maersk-drilling.com/news/news.aspx