Zijn fotoshoots bij modellen altijd op één plaats of meerdere?

Dit wil ik graag weten omdat ik dan moet gaan kijken naar bureau's in de buurt of niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
hoe bedoel je je vraag precies? of je als model naar meerdere plekken reist om shoots te doen? of wat anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ze zeg maar op de plaats zijn die staat aangegeven op de site, of op een andere plaats(en) dan die op de site staat.
Kimath
12 jaar geleden
als het op de site vermeld staat, zal het de woonplaats zijn van het model. Het verschilt per model of ze willen reizen en hoe ver ze kunnen reizen.
Kimath
12 jaar geleden
was dat wat je bedoelde?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar dan niet zozeer van het model, maar van het modellenbureau (want ik wil het model zijn =) )
Kimath
12 jaar geleden
Je wilt je dus inschrijven bij een modellenbureau?
Dan raad ik je aan eerst eens de info op deze site te lezen www.ducthmodelinfo.nl Als je meer info wilt over bepaalde dingen, kun je het via hier of in een PB aan mij vragen, ik doe modellenwerk als hobby.

Het beste antwoord

De locatie van de modellen bepaalt niet waar de shoot is. En nee, shoots zijn niet altijd op dezelfde plaats. Probeer j e in te schrijvenbij het bureau dat het beste bij jou past, ongeacht waar het is. Let op! Het is voor jou wel van belang dat jij op de shoot kan komen. Dus als je niet naar de andere kan van nl wilt reizen voor een shoot, dan is een lokaal bureau wel handig. Uiteraard wordt dit anders als de shoots buiten nl gehouden worden, qua vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je als model een fotoshoot doet,
kan het gewoon op 1 plek zijn, bijvoorbeeld in een fotostudio, maar er kunnen ook foto's genomen worden in bijvoorbeeld een speciale omgeving, zoals bos zee, of speciale landen...
soms moet je dan verder reizen of naar verschillende plekken...

dus ze hoeven niet perse op 1 plaats te zijn, kan ook op meerdere...

of bedoelde je iets anders met deze vraag ? :)

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar even bij de reacties op mijn vraag voor de duidelijkere uitleg. aub.