Hoe zo goedkoop en effectief reclame maken voor adviseren en uittekenen van particuliere bouwopdrachten als bijbaan?

Ben pas afgestudeerd op HBO bouwkunde en wil graag als bijbaantje geld verdienen als adviseur en tekenaar voor kleine bouwkundige opdrachten! Ben begonnen met op marktplaats te kijken, maar daar betaal je p/m €25,- om reclame te maken. Dus deze valt af. Tips voor goede reclame op andere manieren? Wil mezelf graag onderscheiden van de rest :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

- Maak een website over je activiteiten
- Zorg dat je gevonden wordt in Google, in gidsen etc.
- Maak gebruik van vraag/aanbodsites in de bouw (werkspot, kluswebsite etc..)