Bij welk bedrijf kan ik met 14 jaar een baantje krijgen?

Toegevoegd na 1 minuut:
En ja ik weet dat ik op schooldagen maar 2 uur mag werken en meer in t weekend en vrije dagen, ik wil gewoon weten bij welk bedrijf ik kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op dit moment kan je terecht bij de meeste bedrijven die zich bezighouden met distributie van een regionale krant/Folders.

Als je 15 bent kan je aan de slag als vakkenvuller in ongeveer elke supermarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de kassen lukt het meestal ook wel een baantje te krijgen, maar dat is alleen voor in de zomer, dus daar heb je nu niet zoveel aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat xJensz zegt klopt! Echter is het zo dat je maar tot 19.00 mag werken dan en dat je niet meer dan 8 uur per dag mag werken ( dit is inclusief school ).

Verder op je 14e folders of tijdschriften lopen, natuurlijk kun je ook gaan oppassen bij mensen thuis