Hoe kom ik aan 'bewijsstukken van mij horeca ervaring'?

Ik wil komend jaar beginnen op de Hoge Hotelschool van Maastricht, nu moet ik bewijsstukken opsturen van mijn horeca ervaring.

Ik werk nu bijna 1,5 jaar in de horeca en iedereen is eigenlijk wel tevreden over mij, dus dat is het probleem niet. Maar wat voor bewijsstukken moet ik dan opsturen?
- Verklaring van een directe leidinggevende?
- Telefoonnummer om na te kunnen bellen?
- Loonstrookjes als bewijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jouw direct leidinggevende een zogenaamde werkgeversverklaring laten opmaken.

Hierin staat het aantal uren dat je werk per maand of per 4 weken, jouw inkomsten en wie jouw werkgever is. Uiteraard staan hier de contactgegevens ook bij.
Alles in 1 dus in 1 document.

Toegevoegd na 1 minuut:
P.s. een werkgeversverklaring is een bestaand formulier en de werkgever is verplicht deze op te (laten) maken als hierom wordt gevraagd.
Wordt gebruikt voor bv afsluiten van hypotheken maar ook als referentie zoals in jouw geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou inderdaad aan je werkgever een verklaring vragen en hem vragen zijn telefoonnummer er in te zetten zodat ze hem kunnen bellen. Eventuele loonstrookjes lijken me ook afdoende "bewijs".