Wat is de bestbetaalde algemene baan die je kan krijgen na een HBO/Universitaire opleiding?

en dan bedoel ik niet directeur van Apple maar gewoon ingenieur of inkoopmanager of chirurg etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De 10 best betaalde beroepen (voor mannen/vrouwen) zijn te vinden in de onderstaande link.

Hier alvast de eerste 3:
Bedrijfsdirecteur / algemeen directeur €45,56 per uur
Commerciëel directeur €43,06 per uur
gezagvoerder, co-piloot €41,88 per uur

Probeer bij het zoeken van een baan/opleiding niet zo sterk te letten op het loon wat er aan verbonden zit, probeer iets te zoeken wat goed bij je past!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vreemde vraag. Als een baan algemener wordt, dan betaalt deze vaak minder, of omgekeerd: Hoe specialistischer het werkt, des te beter het normalitair betaalt. Dus: Een zuster krijgt minder betaald dan een hartchirurg. Om dat te zeggen wat is de bestbetaalde baan maar je laat specifieke categorien weg, dan wordt het redelijk on beantwoordbaar. Niet directeur van apple. Wel die van een openbaar ziekenhuis? (Dat betaalt tonnen per jaar). Minister president? Mag dat wel? Of algemeen minister?

Als goede lasser kan je 500K per jaar verdienen. Dat is een redelijk algemene baan. En zit hoog in de boom qua inkomen. Het zelfde als je olieplatforms runt.